Afscheidsfeestje! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Koen & Juul - WaarBenJij.nu Afscheidsfeestje! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Koen & Juul - WaarBenJij.nu

Afscheidsfeestje!

Door: koenenjuul

Blijf op de hoogte en volg Koen & Juul

01 Juli 2012 | Nederland, Amsterdam

Lieve vrienden en familie,

Wow wat hebben wij gisteren genoten van het feessie! Het is inmiddels 20:00 uur en we zijn nog steeds aan het bijkomen!
Nog 4 nachtjes slapen en dan gaat onze Trip Around The World toch echt van start!! Wat hebben wij daar ontzettend veel zin in!

We willen jullie allemaal bedanken voor jullie aanwezigheid en de cadeautjes! En tot slot gaan we jullie allemaal heel erg missen!!

We houden jullie op de hoogte!

Liefs,
Koen en Juul

• 01 Juli 2012 - 18:47

Gemma:

juul en koen wij wensen jullie een onvergetelijke vakantie reis toe. uiteraard blijf ik jullie reis volgen. spannend. toi toi. gr gemma en wim

• 01 Juli 2012 - 21:54

Anouk En Erik:

Heel veel reisplezier samen. En leuk om zo een beetje mee te kijken met wat jullie gaan doen

• 04 Juli 2012 - 20:16

John:

Ha Juul en Koen!
    Ik wens jullie een fantastische reis toe!!
    Leuk jullie vandaag nog even gezien te hebben!!
    Geniet ze!

• 05 Juli 2012 - 09:09

Marion :

Hoi Koen en Juul,
    Ik wens jullie een waanzinnig leuke tijd, geniet ervan, dan doe ik dat ook van jullie reisverslagen.
    Liefs Marion (collega Koen KA )

• 05 Juli 2012 - 10:44

Koos:

Hele fijne reis en veel plezier! Geniet ervan! Enne....Koen: de gymzaal is schoon met de complimenten van Petra.
    Groetjes

• 05 Juli 2012 - 15:46

Lenneke:

Geniet, geniet, geniet!
    Liefs!

• 05 Juli 2012 - 17:53

Margot En Tom:

Koen en Juultje,
    Geniet van jullie super reis, we zijn benieuwd naar jullie komende verhalen!!!

• 05 Juli 2012 - 19:25

Bethaniea En Bart:

goed reis
    we zullen aan je denken
    heel veel plezier
    wij volgen wel
    echt leuk via de computer
    even af toe kijken
    groetjes van bethaniea en bartjexxxxxxxxxxx

• 07 Juli 2012 - 15:11

Julie:

lieve schatjes nog 165 dagen we missen jullie nu al het leven is saai zonder jullie veel liefs en geniet xxx mam